رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس 

امسال، سال شکوفایی فوتبال بندرعباس خواهد بود 



آیین قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال شهرستان بندرعباس یادواره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  آیین قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال شهرستان بندرعباس یادواره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور رئیس هیات فوتبال شهرستان ، عوامل اجرایی این هیات به همراه نمایندگان تیم های شرکت کننده در سالن جلسات بندر شهید حقانی بندرعباس برگزار شد. محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در حاشیه این جلسه بیان داشت : با برنامه ریزی های انجام شده ، پس از چندین سال وقفه ، لیگ دسته اول فوتبال شهرستان را مجددا راه اندازی خواهیم کرد تا یک گام دیگر به اهداف از پیش تعیین شده هیات فوتبال شهرستان بندرعباس که در ابتدای آغاز به کار فعالیت این هیات بر آن تاکید داشتیم،  برداشته باشیم. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت : قطعا امسال، سال شکوفایی فوتبال بندرعباس خواهد بود و جوانان سهم بالقوه ایی را در این شکوفایی بر عهده خواهند داشت. 
لیگ دسته یک فوتبال شهرستان بندرعباس با شرکت ۹ تیم و در قالب یک گروه برگزار می شود و سوت آغاز این رقابت‌ها از ۱۵ شهریور و به صورت یک میهمان یک میزبان به صدا در خواهد آمد. 
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس گفت: با تمهیداتی که در این جلسه انجام شد و به منظور  این که این رقابت‌ها با کیفیت بالاتری برگزار شود ، مقرر شد یک فرصت یک هفته ایی به تیم هایی که احیانا از قرعه کشی جا مانده اند داده شود تا فرصتی مجدد برای تیم هایی که مایل به شرکت در این رقابت‌ها هستند داده باشیم و پس از آن دیگر درخواست شرکت هیچ تیمی پذیرفته نمی شود. 
آبی پوشان خونسرخ، اتحاد سرخنگی، اتحاد چاه فعله، همای چاهو ، یاران جوان بندر ، محله الشهداء، تنگه هرمز ، وحدت قله قاضی  و فولاد نوین هرمزگان 
تیم های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال شهرستان بندرعباس یادآوره شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.
در پایان این رقابت ها دو تیم اول و دوم مسابقات به لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس صعود خواهند کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها